neděle 10. července 2016

Léto v plném proudu

Ty třicítky mě jednoho dne zabijou...

Teda...nezabijou:D Pravdou je, že léto absolutně miluju a protože jsem zimomřivý člověk, ráda se v těchto teplých dnech ohřeju:) I když, když je venku asi tak milion stupňů, nemůžu myslet na nic jiného, než je moje oblíbená ledová káva nebo čokoládová zmrzlina:3 (začínám mít hlad)

Na dnešní den jsem celkem pyšná. Stihla jsem jít na brusle, jít plavat, posilovat a ještě nafotit outfit!:O Tak produktivní den jsem teda zatím neměla. 
No a teď bych ráda tak nějak "předvedla" svůj outfit. 
Poprosím o shovívavost při hodnocení O:) jelikož nejsem módní guru (a asi ani nikdy nebudu), zastávám názor, že oblečení má být hlavně pohodlné a jinak si každý noste co chcete. Nicméně zase nerada vypadám jako #homeless a když se chci předvést, snažím se vymyslet co nejlichotivější kombinaci oblečení

Tak vám tady dneska ukazuji svůj historicky první outfit, který jsem se kdy pokusila nafotit a upřímně doufám v pozitivní ohlasy:)

-------------------------------------------------------------------
náušnice - C&A | triko - Reserved | náramek - soukromý boutique | kraťase - (DIY) H&M  
| boty - Baťa
-------------------------------------------------------------------


















Tak vám přeji krásnou neděli!:) -Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat