úterý 12. července 2016

My day in Pictures #1

Dnešek byl/nebyl normální den...


Mám chuť se zase trochu "vyřádit" na blogu, takže jsem se rozhodla, že zdokumentuju můj den ve formě fotek (varování : fotky jsou foceny mobilem, takže hvězdná kvalita se nekoná.) 



Celý den začal v 5:13. Probudil mě déšť bubnující na okap a já jsem prostě věděla, že už spát nebudu, protože stejně za 7 minut vstávám. Jako absolutní walking dead jsem se probrala a odebrala se na nejlepší místo našeho bytu - KUCHYNĚ :3 Udělala jsem si míchaná vajíčka se špenátem a zeleninou a samozřejmě ledovou kávu. 

Následovala moje cesta do práce. (btw. věděli jste, že už 6:30 je venku vedro jak v sauně? *_*)


V práci jsem si užila uklízení šanonů (srsly - přenesla jsem asi tak 50kg šanonů.) Né že bych si na svou práci stěžovala, nedělám nic složitého, prostě uklízím v kancelářích, ale když spíte 5 hodin, protože se musíte podívat na další díl Awkward, chce se vám následující den (nečekaně) spát.:D


Dneska jsem končila ve 12, protože jsem šla na pohřeb:/ (nepříjemná část dne), ale hned na to jsem valila do druhé práce (prodavačka u mamky v obchodu - zdravá výživa) a ponořila se do víru mého největšího koníčku:3


No a aby toho nebylo málo, absolutně jsem se zničila ve fitku:D teda... ne zrovna absolutně, ale procházka růžovým sadem to nebyla. Tvrdší výzvy jsou hold tak nějak větší odměnou:)
Doma na mě pak čekala večeře - tofu s bramborama, žitný chleba s eidamem, a protože jsem nenažrané prasca, ještě jablko:D




Takže pokud se i vy trápíte v práci, myslete pozitivně, jsme v tom spolu!:D 
-Katy



Žádné komentáře:

Okomentovat