pondělí 25. července 2016

I Feel Incredible

Dnešní den byl naprosto BOŽÍ

I když jsem se ráno probudila s pocitem, že tento den bude absolutně k ničemu a nechci nikoho vidět, šeredně jsem se spletla. 
Ráno jsem si stihla vyřídit všechny povinnosti, udělala jsem si dobrý oběd a když jsem se odpoledne nudila, dokonce jsem žehlila (ehm...žehlení je můj největší nepřítel). No a u toho žehlení jsem tak nějak došla na to, že bych mohla nafotit další outfit na blog. 
Představu oblečení už jsem měla v hlavě, makeup hotový, teď už jen sehnat fotografku. Nothing really hard. Aničku považuji za moji "soukromou" fotografku a občas se až cítím, že ji zneužívám (promiň Ani). Nicméně je strašně talentovaná a i ona to naše focení bere jako trenink, takže...
DÍKY Ani!:D

 Když se na tento outfit podíváte, můžete vidět moji osobnost, protože tady tento styl mě přesně vystihuje. Nikdy jsem neholdovala nějak moc eleganci a mám raději, když je oblečení trochu sportovněji laděné a pohodlné. 


----------------------------
podprsenka - Tezenis
kraťase - (DIY) H&M
košile - Reserved
boty - Converse
----------------------------














  A ano, tu modrou zeď miluji!




Užívejte si SUMMER VIBES! 
-Katy




Žádné komentáře:

Okomentovat