sobota 30. července 2016

Youtube a já #jdusizasvým

Vždycky jsem byla tak trochu (no asi více) snílek...

No a s přibývajícím věkem se to samozřejmě nezměnilo.

Ale minimálně můj pohled na mé sny se změnil. Tak nějak jsem si je v té hlavě přerovnala do dvou přihrádek : 
V DOHLEDNÉ DOBĚ                                          a                                             V BUDOUCNU 

A nemyslím tím "v budoucnu", že bych tomu nevěřila, ale v budoucnu = 100%. 
Zaměříme se teď na tu kolonku : V dohledné době. 



Začátkem prázdnin jsem se definitivně rozhodla, že začnu pracovat na svém blogu. A voilá...já myslím, že z mé strany se to celkem daří ne? Dokonce jsem se dnes rozhodla, že zainvestuji do své vlastní zrcadlovky, abych už konečně mohla přestat obtěžovat Aničku. (promiň Ani:D) 
Takže bych mohla neustále fotit "kvalitní" fotky (Kačenka velká fotografka:D) na blog (no a taky na instagram!:3). 
Nicméně zrcadlovka mi otvírá i jiné dveře mého snu - a tím je - JÁ NA YOUTUBE. 
Konečně jsem se dokopala k tomu, abych natočila své první beauty video ever a zveřejnila ho na youtube. (měla jsem půjčenou zrcadlovku, takže kvalita mi přijde super)
No a jak jsem se k tomu dostala?
Celý život jsem tak trochu exhibicionistka (po večerech běhám parkem nahá:D) a ráda si povídám s lidmi. Dělá mi radost, když někomu můžu pomoct, něco doporučit a nebo zkrátka jen vyslovit svůj názor. A protože jedna z mých zálib (jsem schopna vyhodit 1000 za "blbý" štětec na stíny) je vizážistika/makeup, rozhodla jsem se : Proč nezkusit založit něco jako beauty kanál? 

A jsme ve finále. 
Včera večer jsem si sedla k tomu, co jsem natočila, podívala se na to a zjistila, že to asi není zase tak marné. Žádný učený z nebe nespadl, a ani já nejsem dokonalá, takže jasně - jsou tam chyby a mám se co učit, ale na druhou stranu to považuji za velmi slibný začátek. 

Je to, ale věc názoru, takže doufám, že i vy video zhodnotíte a vyjádříte se k němu:)
-Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat