neděle 24. července 2016

Moje sny do budoucna

,,Let my dreams come true." 

Asi to největší klišé, ale já se tomu snažím věřit. 

Ve svém životě mě nechápalo tolik lidí, že to ani nedokážu spočítat. Každý mámesny a tajně doufáme, že je jednoho dne budeme moci naplnit. Problém je v tom, že nestačí jen doufat. Je sice krásné, když si někdo něco přeje z hloubi duše, ale co si budeme povídat, pečení holubi do huby nelítaj, takže to chce vyvinout alespoň snahu.


svoje
Co se týče mých snů...vlastně většinou ani nevím, kde začít s povídáním. Každopádně jedna odpověď je vždy jistá a vždycky jistá bude a tou je : CALIFORNIA. Moje vysněná země, země, ve které jednoho dne budu bydlet. 
Hrozně moc lidí si myslí, že mám toto místo jako svůj sen jen kvůli tomu, že je tam L.A., Hollywood apod... Neberte si to zle, ale jste na omylu. Jistě L.A. je určitě úžasné město, San Francisco taky, ale nejde jen o tato města. Tak nějak od mala mě to tam táhne, nevím proč (pravděpodobně jsem v minulém životě byla američanka:D). 
Já mám Česko moc ráda, ale nesnáším zimu. A tím myslím, že opravdu nenávidím jakoukoliv zimu, ale na druhou stranu miluji lyžování/prkno (jaký paradox)...no a právě toto mi může nabídnout Kalifornie. V zimě se tam teploty pohybují okolo příjemných 15 stupňů, ale člověk si může zajet na hory a v létě je tam normálně okolo 35°, což mi absolutně nevadí (já mám saunu ráda). Další výhodou je angličtina, kterou absolutně zbožňuji a nejraději bych i doma mluvila anglicky.

A jak si míním tento sen splnit?



Poněvadž je mi zatím 17 (letos 18), tak je to s hledáním práce v USA, mírně řečeno, nesnadné. Každopádně si budu podávat přihlášku na instruktora na táboře v Americe. Momentálně nemám nějaké speciální nároky na místo tábora, protože budu vůbec ráda, když si mě vezmou. 
Příštím rokem nastupuji na přípravný kurz na FCE, který by mě (snad) měl připravit na samotnou zkoušku FCE = diplom, že opravdu anglicky umím. 
Konkrétně v Kalifornii jsou na angličtinu nároky celkem vysoké, takže diplom se mi bude hodit jak pro samotnou práci, tak také na Erasmus, kam bych chtěla jít, až nastoupím na vysokou školu. 

Další mojí vizí je Work&Travel, kam se budu chtít přihlásit. Bohužel je tento program opět jen pro vysokoškolské studenty.  

Já vím, že se mi to teď krásně plánuje, ale já jsem opravdu přesvědčená, že příští rok do Ameriky odletím. 
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat