středa 3. srpna 2016

Žijeme zdravě #1

Ráda pomáhám lidem, kteří mají problém s životním stylem...

Tak mě vlastně napadla myšlenka, že bych mohla natočit sérii videí, která se týkají zdravého životního stylu. Sice miluji makeup, vizáž a focení nade vše, ale chtěla bych, aby můj kanál měl tak trochu hlubší myšlenku (víte, co tím myslím).

No a tou hlubší myšlenkou bude momentálně zdravý životní styl.

Dle mého názoru mají youtubeři obrovský vliv a lidi a na jejich život. Taková moc jde velmi lehce zneužít, ale zároveň by taky mohla být použita ku prospěchu, ne? 

V dnešní době je vrcholem hýbání se maximálně tak hra Pokemon Go (pouze konstatuji situaci) a mladí lidé se hýbou čím dál míň. Nedivím se tomu. Žijeme v době, kdy můžeme sednout do MHD a cestu si tak zkrátit o velké množství času, lidi už se nechtějí tahat s nákupama, a tak do obchodu vzdáleného 300m jedou autem. 
Nevím, jak vám, ale přijde mi to smutné. 

Chtěla bych lidi namotivovat k aktivnímu životu, aby si konečně uvědomili, že život není jen o sociálních sítích (i já jsem otrok instagramu:3), ale taky o tom, že si umíme užít tu opravdovou a skutečnou realitu, ne tu, která na nás civí z té pokřivené dimenze plné filtrů.  

No, a tak jsem natočila své první video a zdravém životním stylu.


Užívejte si krásného počasí.
-Katy


Žádné komentáře:

Okomentovat