sobota 20. srpna 2016

Cestování je lék

Pokaždé je pro mě cestování jako únik od reality/problémů.


Celkem se divím, že mě to ještě baví. 

Konkrétně teda Chorvatsko, protože snad každý rok sem s našima jezdíme na dovču a stále je to super. Teda jako... není se moc čemu se divit, protože já zkrátka moře miluju a teplo je můj BFF, takže tak. 

Nicméně letos jsme si náš pobyt u moře prodloužili dvou denním výletem do Záhřebu. 
Popravdě jsem netušila, co mám čekat, protože i když je Záhřeb hlavní město, všichni říkali, že je velký zhruba jako Brno.
Ne že bych Brno neměla ráda, ale prostě jsem si to nedokázala přečíst.
No po první procházce jsem si to město zamilovala a dovolím si říct, že bych tady klidně i bydlela.


Nad celým městem vládne pohodová, relaxační nálada, což se odráží na tvářích místních. Všichni se usmívají, nemají problém pomoct někomu, i když dorozumívání je trošec chatrné. 
No ale to nejlepší pro mě ...jsou kavárny:D Já, známý kavárenský povaleč, bych neměla za celý život šanci jít do každé kavárny.








Podniky jsou tady na každém rohu, nacpané na sebe jak sardinky :33 Naprosté blaho:3 Nikdo nikam nespěchá! Zároveň ale město nabízí i historické památky, katedrály, univerzity a jiné staré domy. 
Musím říct, že se mi tady opravdu moc líbí. Klidně bych tady zůstala déle, ale už zítra odjíždíme do naší cílové destinace (ostrov Pag).




Nevím, jestli se těším, protože podle všeho jedeme do pouště (doslova). Budeme bydlet v podstatě uprostřed ničeho (tak snad tam bude internet). 
Jinak se omlouvám za moji nepřítomnost, bohužel jsem neměla nápady na psaní a na silu to tlačit nebudu. :)

Dovolenkujte dokud můžete!:)
- Katy







Žádné komentáře:

Okomentovat