středa 14. září 2016

Dlouho jsem tady nebyla

Někdy člověk nemá ani chuť něco tvořit...

Čau všichni!

Moc se omlouvám, za to moji nepřítomnost, ale zkrátka a jednoduše, jsem se setkala s něčím nepříjemným.

Jak možná víte, mám svůj kanál na YT a tvoření videí mě mega baví:D. Má to ale jedno ALE ...:/ Bohužel, netuším jak, ale lidi ve škole se dozvěděli o mé snaze a ačkoliv to (snad) některé lidi baví, najdou se i tací, kteří se mnou nesouhlasí. Nic zvláštního, 100 lidí 100 chutí, nikomu nic necpu.
K čemu se ale chci vyjádřit, jsou nesmyslné a nevysvětlené hejty (napsala bych haty, ale to nevypadá moc dobře:D). 
To, že se lidé vyjadřují ke všemu, nekomentuji, protože všichni známe někoho, kdo je chytrý jak rádio a ačkoliv neví, která bije, ostatní přesvědčuje o jeho pravdě.
Co mi ale neskutečně vadí je to, že když vás někdo absolutně nezná, pouze se mu nelíbí vaše videa, hned to z vás nedělá krávu...či něco horšího. (pardon za ta slova). 

Takže jsem se pokusila udělat na to téma video, protože si myslím, že je to jedna z věcí, která strašně rychle někoho odradí od jeho cíle.
V tomto videu se snažím podpořit ty, kteří mají svůj cíl/plán a chtějí si ho splnit. Jedna z nejdůležitějších podmínek je motivace a trpělivost. Bez těch se to bohužel neobejde (ale aspoň je to o to zajímavější).

Tak doufám, že se na toto video podíváte a vytrváte:)
-Katy


1 komentář:

  1. Ahoj, kdybys už mohla volit, komu bys dala hlas v krajských volbách?

    OdpovědětVymazat