neděle 15. května 2016

Zabiják se jménem ŠKOLA

Poslední týden jsem prostě jako přejetá kamionem 

Čím blíž jsou prázdniny, tím víc se mi vzdaluje motivace k učení...


Pravděpodobně všichni studenti v tomto období jsou šťastní, ale zároveň absolutně frustrovaní. Jsem fakt nadšená, protože příští týden mi má díky maturitám odpadnout více než polovina hodin (good luck maturantům). Na druhou stranu si uvědomuji, že jakmile skončí tyto dva týdny učiněné slasti, začne teror. 
Všem profesorům rupne v bedně a budou se jako šílení hnát k dohnání učiv a dopsání všech písemek. Toto období odborně nazývám : Jak zničit studenta 99 způsoby do 10 minut. Jednoho dne to profesoři natolik vyhrotí, že o tom budou točit tutoriály na youtube. 

Za poslední týden mě škola unavila snad nejvíce za celé dva roky co jsem na střední. Obecně se nepovažuji za líného člověka, ale tento týden, každý večer po škole jsem nebyla schopna se zvednout z postele. Bytem jsem bloumala jako chodící mrtvola, z postele jsem vstávala v podstatě jen kvůli jídlu. 
Tak nějak jsem neměla energii něco dělat, absolutně jsem postrádala chuť k cvičení. Nakonec jsem se vždycky odpoledne, ale dokopala alespoň k hodince posilování a byla jsem spokojená jak želva:D


Momentálně je neděle odpoledne a už teď se připravuji na školu. Ne teda tím, že bych se jako maniak učila na písemky, dělala domácí úkoly a opakovala si slovíčka, ale psychicky. Každý máme snad tento proces, nebo ne? 
Někomu se stačí jen zhluboka nadechnout a je připravený na všechno. Já si třeba musím dát sluchátka do uší, pustit si nejoblíbenější písničku a chvilku přemýšlet (co si budeme povídat, někdy ani to nepomáhá)

Jestli máte vy nějaké fígle na školu, sem s nimi!:D Ráda bych si přečetla jak to zvládáte vy, protože mně se po večerech zdá o tom, jak zuřivě pálím sešit matiky a vyrábím všemožné voodoo panenky profesorů. (hold jsem někdy morbidní)
Jsem z té školy tak zblblá, že někdy usínám s tím, že si v hlavě opakuji látku - což je divné, ale kupodivu vždycky brzy usnu:D (nuda jak ve škole, tak v posteli) 

No tak to bylo takové mé malé "vypovídání se", protože toho občas mám opravdu plné zuby.

PAPA

Žádné komentáře:

Okomentovat