úterý 10. května 2016

Snídaňová inspirace #1

Někdy prostě nevím, co si dám ke snídani, takže vždycky ocením nějakou malou inspiraci. 


Většinou se uchýlím k sociálním sítím např. pinterest, instagram, tumblr, .... (všichni je známe:D) a stejně z toho nakonec nejsem moudrá, protože jediné co vidím, jsou obrázky nádherně naaranžovaných jídel. Takže jsem naštvaná a hladová. 
Chtělo by to někoho, kdo mi bude dělat snídaně:D 

Každopádně... tento týden jsem se opravdu snažila a myslím, že jsem nashromáždila dost fotek mého jídla! DAMN! A ano... většina z mých snídaní jsou kaše. Kaše jsou BAE!:3


1) Bílý jogurt s ovocem, chia a banánem + med



2) Overnight vločky : do skleničky nahážete vločky, promícháte s jogurtem a přes noc necháte ležet v lednici.



3) Proteinové trhance : recept ZDE


4) Základní ovesná kaše s ovocem, kešu a kokosem.

5) Tvaroh s ovocem, madlemi + datlový sirup. 

6) Opět si jedu ovesnou:D

7) Koláč z ovesných vloček s pomerančových šmakounem : recept ZDE

8) Aaa zase bílý jogurt s pořádnou dávkou ovoce.:)

Tak doufám, že se vám moje food inspiration líbila a pokud vás nijak neinspirovala (protože to není nic, co byste nenašli na jiném blogu:D), tak vás alespoň mohly trochu zaujat fotky. 

Jinak fotky jsou převážně ze školních dnů, kdy opravdu nestíhám a jsem ráda, že se najím. Jestliže je víkend, jsem schopna si udělat lívance, vafle, nebo jinou prasečinku na kterou mám chuť:)

Žádné komentáře:

Okomentovat