středa 6. července 2016

Konečně mám volno!

Tak a je to tady...

Ty očekávané dva měsíce konečně začaly! 
Nemůžu vám ani vysvětlit, jak moc jsem se na to těšila, protože já sama to nevím. Tento rok mi utekl rychleji než kterýkoliv předtím a mám pocit, že čas se nezpomalí, takže příchod prázdnin jsem tak nějak nezaznamenala.
Každopádně nyní jsou tady a já si konečně můžu uspořádat svůj volný čas podle svého:3





Prázdniny... to je ten kouzelný čas, kdy všichni přátelé odjedou na dovolenou a já zůstanu doma sama *_* 
Kromě toho, že mě čeká brigáda, dovolená a další brigáda, můžu se věnovat sama sobě a svým kamarádům. Neskutečně se na to těším, stejně tak jako na moje oblíbené nic nedělání:) Teda... jednou za čas. Když nemám co na práci delší dobu, začnu se nudit a stanu se naprosto nesnesitelným člověkem O:). 
Na léto mám v plánu psát více článků (mám to v plánu... jak se znám, realita bude trošec odlišná), více fotit a tak nějak se více věnovat médiím. 


Co se týče mé stravy, asi nebudu dělat žádné změny. Za svůj den mám pro sebe povolené jedno cheat jídlo (např. zmrzlina) a jeden cheat nápoj (kofola), jinak do sebe budu házet ovoce jak šílená, protože to mi snad nikdy nepřestane chutnat a taky zeleninu:3 (očekávám salátovou sezónu). 

Pojďme si užít léto, protože prostě můžeme!



Žádné komentáře:

Okomentovat