sobota 16. července 2016

#PerfectionOfTheVirtuality

Nemám peníze na krásné oblečení, ale to neznamená, že si ho nemůžu prohlížet

Každé léto je to stejné (kéž by jen léto) - teda vlastně každý den. Z pohledu do mojí prázdné skříně je mi každý den víc a víc smutno:D. Na druhou stranu si některých věcí v životě vážím více než oblečení.
Dneska ale nechci mluvit o vážných věcech. 

Pro holku je nedostatek financí příšerný trest. Jasný, ne každý je schopen utratit své peníze za kus hadru (věřte, že já nad každým utraceným centem přemýšlím minimálně hodinu), ale někdy si zkrátka musím udělat radost. Naneštěstí vždycky, když nemám peníze se nějak zázračně vyrojí to nejkrásnější oblečení a já tak můžu maximálně sedět, koukat na monitor a nechat svoji (nechutnou) slinu, aby mi sklouzla po bradě. 

Tato potřeba nakupování je nejsilnější v období léta, kdy je všechno krásné, barevné a lehké. Věřte, že v zimě opravdu nemám náladu nosit veselé barvy. 

Každopádně jsem se dneska večer rozhodla hodit vám sem nějakou tu inspiraci z #Pinterest, kde jsou všechny ty holky krásné a načančané (přála bych si mít real zrcadlovku)
Protože pinterest je sociální síť na které jsem schopna strávit 4 hodiny a pořád mě baví. 

Přísahám, že v nějaké jiné dimenzi se oblékám přesně takhle!:D A dokonce tak vypadám!













Nooo tak to by byla má dnešní dávka inspirace - Katy 

Žádné komentáře:

Okomentovat