čtvrtek 14. července 2016

Random článek : VEGANSTVÍ

Nejsem blázen...

Počínaje dneškem, pokusím se přejít na veganství.

Že jsem blázen? Prosím poslužte si a klikněte na "zavřít", protože tento článek pravděpodobně trochu crazy bude.
Toto rozhodnutí jsem neučinila na základě toho, že se veganství začalo rozmáhat zhruba jako morová epidemie, ale protože je to stravování založené převážně na zdravé výživě a obecně to považuji za super boj proti KFC a McDonald's. 


Již asi měsíc jsem přemýšlela nad tím, co více můžu udělat pro své zdraví a rozhodla jsem se, že zkusím být na rostlinné stravě. 
Nicméně bych vám asi měla říct, že se nechci stát veganem, protože si chci založit kliniku pro zvířata, nebo že bych chtěla zachovat mír a blablabla... Nebudeme si nic namlouvat, nejsem necitlivá, ale na druhou stranu zkrátka chápu, že někteří lidé jí maso a chutná jim (nic proti nemám:)
I já jsem bývala masožravec a bylo to nejlepší období mého života:D
Ale všechno krásné jednou skončí.... 
Stop kidding. 

Uvidíme jestli u toho zůstanu, ale pokud ano, ráda bych vás inspirovala různými recepty a hlavně bych ráda smazala tu představu vegana typu - uječená blondýna, která ostatní přesvědčuje jak ubližuje zvířatům a všem kolem sebe. 

To je asi věc, která mi na lidech vadí. Lidé si neposlechnou váš příběh a argumenty, ale okamžitě při slově vegan začnou šílet, odsuzovat vás a v podstatě vás považovat za blázna (tyto lidi bych zabila). Možná i to je ten důvod, proč nesnáším slovo VEGAN. 
Preferuji slovní spojení rostlinná strava. 


Začínám dneškem. Právě teď, když publikuju tento článek, mám už tak nějak promyšlený plán na zítřek. Tak snad všechno klapne a když ne, svět se nezboří!:)

Užívejte volna - Katy:)

Žádné komentáře:

Okomentovat