čtvrtek 14. července 2016

Banana bread #novegan

Banánový chlebíček


Brouzdám si tak netem a najednou mě napadne : Dlouho jsem nepřidala žádný recept! 
Damn it girl! Na to, že jídlo miluji....slabší no. 
Takže jsem se zamyslela (ano, i blondýnky myslí:D ) a došla na to, že mým posledním výtvorem byl banánový chlebíček, který byl vytvořen v době, kdy jsem se nepokoušela být veganem. 
Tento recept bude pravděpodobně pro všechny, kteří milují sladké (stejně jako já), ale vládnou tvrdou vůlí a nedokážou si povolit nějakou tu prasečinku v podobě nezdravého jídla. 


INGREDIENCE

2 hrnky vloček (180g) - rozmixované

1 hrneček - 100g celozrnné mouky

3 velké zralé banány
2 vejce
2 vrchovaté lžičky třtinového cukru (nebo lžíce medu) (20g)
půl hrnečku vody
lžička skořice
prášek do pečiva
2 hrsti vlašských ořechů


POSTUP : 
Já nejsem nějak přes ty postupy, takže zkrátka smíchejte všechny suché a mokré ingredience a následně je smíchejte dohromady. 
Chlebíček se upeče na 190° 35-40 minut v troubě ...to je to kouzlo:D

Dobrou chuť - Katy

2 komentáře:

  1. Ahoj, jak se díváš na současnou geopolitickou situaci? Co říkáš na puč v Turecku? A jak hodnotis brexit a jeho dopady na ČR? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:) Říkám, že jsme tohle všechno mohli předpokládat:) byla jen otázka času, kdy se vše začne tak nějak "vyhrocovat". Ohledně brexitu...já jsem pro, dalo se to očekávat.

      Vymazat