čtvrtek 28. dubna 2016

Who?

Who?

Stalo se to asi tak pět let zpátky, kdy jsem si založila svůj první blog. Vždycky mě tak nějak táhlo psaní ať článků, nebo povídek apod. Baví mě házet své myšlenky na papír  do počítače (nebudeme si nic nalhávat, na psaní rukou jsem až moc líná:D)

Nicméně, tento příspěvek nebude o tom, jak jsem se rozhodla si založit blog O:). 
Ráda bych vám tímto článkem přiblížila moji osobnost:)





Taakžeeee...

Jmenuji se Kateřina Kozáková a je mi 17 let. Bude to znít strašně, ale když si uvědomím, že mi za půlroku bude 18. připadám si strašně staře. Nebudu vám říkat, kde bydlím, každopádně to není nijak velké město a spíše se tady člověk nudí (jo a je to na Moravě!). 
Jsem studentkou na arcibiskupském gymnáziu (ne nejsem věřící:D) a až za dva roky budu odcházet, pravděpodobně pošlu všechny učitele do háje. Nicméně přes všechny písemky, zkoušení....(však to znáte) do školy chodím ráda. Mám totiž super třídu, plnou lidí, kteří mě podporují a vždycky jsou ochotní mi pomoct. 
Ve svém volném čase se věnuji tanci, houslím, kytaře, ukuleli, piánu, fitness, kreslení....(ano, jsem umělecky založený člověk:D) 
O čem bych, ale asi nejraději psala = můj ŽIVOTNÍ STYL

Nechci se vydávat za "výživového poradce", který všechno ví, všechno zná, ale ráda bych se s vámi podělila o cestu, kterou jsem si zvolila asi 6 měsíců zpátky. Rozhodla jsem se začít jíst zdravě (#nodiety, #justeatclean). Každý děláme každý den rozhodnutí a je jen na nás, jestli dosáhneme svých cílů.


2 komentáře:

  1. Úplne som sa našla v tvojej vete že chodíš na cirkevné gymko a že nakonci pošleš učiteľov 'do háje'. :D :D Super článok))

    OdpovědětVymazat